att man kunde gå på det?

'' Jag längtar tills emma fattar vad vissa spela går ut på, De här börja inte bli nå kul längre... emma fattar ju inget av spelet. Hon tror ju att man ''
Ja det var väl ngt som adam började skriva i min blogg.:v
men slutade det bra? Näe, KOlla på bilden nedan, och dra en låååååååång ''funderare''
så ska ni snart upptäcka ngt.



HAHHA, ja nu ska ni få se, HAHA,
börjar först med det jag märkte FÖRST! ;)
utan att han berättade, innan var jag så blond att jag inte själv märkte spelet.
haha(a)
obs! det är adam som skickat bilden till MIG,

☆ Han har kopierat vår senare 'konversation' och klistrat in när han har printat ngt spel ;)
☆ Han har ändrat våra resultat. !! Så mkt förloara jag inte med.
Men nära var det att jag gjorde det, haha! Men jag gjorde aldrig det.
☆ Han har ändrat texten som jag oxå märkte, HAHA, jag kan läsa.
☆ HAHAHA, största misstaget sen, FLAGGORNA.
HAHAHHAHAHHAHAHA.


kör ett annat inlägg strax om adam >;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se