~

jag börjar ÄNTLIGEN bli lite friskare.
mja, ha ju haft ont i halsen ett par dagar nu.
och ändå springer jag ute i klänning å så (a)
gör väl inge.
jag funderar på att göra en ny header, elr?
kanske?  det kan ju funka.
får se hur jag gör, och sen ska jag ladda hem det jvla
 hello kitty spelet, (h) seriöst, jag börja bli sån nörd.
tyvärr.
och min dator har bråkat mig med till å från idag.
snart, ska jag dra ner å tjocka i mig massa godis å chips.
Kan ju faktist behövas, och mormor kom ju å lämna massa godis.
hon tkr nog vi ska bli feta, ;(
puss;*



Kommentarer
Postat av: adam

ja de borde va fetstora skyltar som blinkar där de står "adam är bäst" ;D



jag älskar dig <3

2009-08-01 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se