genom förskyld.

Först å främst vill jag be om ursäkt för inlägget nedan.
Jag var verkligen asförbannad, och inge gick som jag ville ;d




Annars, så hade vi jättetrvligt igår på high chaparall.
Jag kmr lägga upp bilder sen så ni får ser.
Men det är en fet miss om ni inte åker dit och ser själv.
Saken e den, jag åkte dit, såg högst 5 st. ungdomar/nå i min ålder.
LIksom, det e som att de tror att det inte e nå för de?;)
Sen vare massa vuxna med deras barn.
Men iaf, alla som var där, hade skitkul, vad jag såg.
Och man skrattade å fastnade i showerna.
Mja, förutom indianshowen, för den MISSADE vi.
Tyvärr. Men jag har en bild på  indianer bakifrån. SÅ att så mkt missa vi inte;)

och justja. jag vaknade imorse, och jag e riktigt jvla förskyld, det var ju kul, nja.
Överlever gör jag.

haha! men nu ska jag hopp in i duschen så ni kan få se bilderna sen.
puss;*


Jag älskar dig adam mestmestmestmestMESTMESTMEST! i hela världen.
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se