JVLA!::::.....

förlåt, idag harjag vart på high chaparall.
OCH, jag äh skitsamma.
skulle lagt in bilder å shit idag.
men jag är inte på humör. SÅ NEJ.
ASSÅ, HELT, ÅHHHH.
nu åskar det oxå.
Men jag somnade i bilen påväg hem(hemvägen tog 2h)
Så iaf. vaknar jag å fryser somfan.
Jag låg å tänkte, när jag kmr hem, ska jag ta ett VARMT och skönt bad, å sen sova.
GISSA DÅ VAD. Ja, jag går ju upp och sätter på vattnet. och, BARA den varma saken.
Så när den e fylld, känner jag på vatttnet, så e det bara ljummet.
Så häller jag ut det för att jag skulle fylla på medvarmt denna gången.
Så fyller jag, och så går jag till kranen å sätter på varmt för skulle tvätta bort smink mm.
Så var det som vanligt. Sen går jag å känner på badet.
så var det LJUMMET igen, och sen blev vattnet iskallt.
Sen funkade inte varmvattnet i hela huset.
SNacka om att jag blev förbannat. seriöst.
För ÅHHHH. Och jag behövde duscha idag, jag behövde det.
Så nu känner jag mig skabbig, klibbig å allt sånt i ett.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: vinona

vafan varmvattnet funkade inte hos också! försökte diska men det kom bara kallt vatten >.< sen skulle mamma duscha så var det iskallt vatten där med, helt cp. Har hänt en gång innan men varmvattnet kom tillbaka snabbt igen

2009-08-11 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se