tänk att bara lite ''fett'' kan...

idag har det vart fett dålig uppdatering och det ber jag om ursäkt för, ;d
Men iaf. Om ni undrar, rubriken?
Ja, min mage<- e helt bortblåst,
elr ja, bara lite fett kommit det men haha, :/
min dröm'mage' försvann, elr okej, dock har jag just nu ''mensmage''
haha, ja om ni fattar vad jag menar, ochden hatar man ju +++ på oxå.
Och eftersom jag börjat äta onyttigt somfan(A), så har jag lagt på mig.
elr nja, jag har inte gått upp i vikt, men jag har fått fett på magen, och blö.e.
Andra bryr jag mig inte om. men jag måste vara PERFEKT. :(
så snackade jag med en oom detta.
hon bah; då kmr du aldrig kunna skaffa barn om du ska bry dig om 'tjock' mage.

gahhh. det e inte själva magen, det e fettet :(
haha, asså, att vissa inte kan förstå, de springer runt å e perfekta, och kan stå å säga vad som. ;d
Men iaf. Gravid mage och så jag ha nu, e helt annorlunda, för gravida magar e söta.
Men haha, det känns helt fettigt att ha fett på min mage,
HAHAHA (a) , jag känner mig lite efter just nu.
Men så kan det bli, ta inte åt er något nu, för egentligen tkr jag man ska ha fett, och det e inge fel med det.
Men själv vill jag inte ha det.

puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se