Dock var det adams drömmar ;)

haha! jag skulle bara förvarna er, att inlägget under har älskade sötadam, skrivit,
det e nog han som längtar mest här av oss två.
han e för härlig den killen, serri ;p
jag älskar hnm :*<3

''annars ser resten av mig planering ut såhär; ''

Jag e fett hungrig, kanske ska dra ner å äta nå, först?
     elr nej,det e förmörkt där nere, jag vågar inte själv :(
Borsta tänderna. Ja det måste man ju oxå göra?
     Visste ni att mitt hår blir ju lockigare för var dag elr vad man ska säga?
     Liksom nu börja jag få såna korkskruvar oxå :o och DET gillar vi inte.
     Jag vill bara ha fina vågor ist :(
Smsa med älskling, jadu, det lär väl sitte å höra på hans babbel om att bli pensionär? ;)
     Skulle inte förvåna mig, och han vinner ju alltid på allt. aldrig kan man vinna :(
     Elr jo, jag vann faktist över hnm idag! 1 gång , rekord fett. ;)
Sovasovasova, okej IDag ska jag nog allt försöka sova länge, ;)
     Drömma ngt sött å så passar väl in oxå, jag ska ju trotsallt ha min ''skönhetssömn''
     Näe, men tänk och vara en prinsessa. har jag alltid drömt om, och drömmer fortf. :(
     Inte prinsessa på riktigt, utan prinsessa i sagorna, ELR som förr i tiden,
     Då allt var vackert, :(     vilka underbara fantasier.

puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se