adam förändrar sig helt?

Som ni ser inlägget under.
adams bild. HAN HAR EN ROSA KONVA?!
ROSA FÄRG?! jag börjar undra vart hans läggning ligger.
Först rosa färg på msn, rosa tröja? :v;)      
han är hemligt kär i isak, och sen PUSSAR han hnm.
liksom? vart ska världen ta vägen?
Jag tror jag ska börja dra min läggning åt samma håll faktist.
lesbisk kanske? vrf inte?
två tjejer..... ö. haha.
nejtack! dock inge fel med det, men INGET jag skulle fått för mig O_O
liksom, haha nej nu börjar inlägget nästan spåra ut.

Kanske ska man beställa sånhär och skicka hem till hnm?
hjälpa hnm på vägen?;)


'' Munspray - Gay Accent
Har du någon gång undrat var de söta gay-killarna lärt sig prata som de gör? Nu kan du också få till en äkta gay accent. Charma byxorna av en snygg främling med detta praktiska munspray. ''
[haha självklart bara trams, - munspray med mintsmak, men det behöver inte adam veta? han kanske tror att han alltid snackat som en gay då? ;) med tanke på att rösten knappast förändras]

BTW, ÄLSKLING.
I GAYVÄRLDEN MÅSTE MAN VARA SNYGG!
- det lär ju inte du visserligen ha nå problem med.



'' Den största skillnaden mellan skönhetsidealen i gayvärlden jämfört med heterobefolkningen är att homosexuella män är mer fokuserade på utseendet än heterosexuella män, menar både männen och kvinnorna improveme.se pratat med. – En vanlig dag när jag går på stan tänker jag på hur jag ser ut och känner kanske, "Usch, jag har glömt att noppa ögonbrynen idag", berättar homosexuelle Rani, 24.

Gaymän är inte rädda för att ägna sig åt hudvård och makeup. Gaymän är inte rädda för att ägna sig åt hudvård och makeup. Naturligtvis gäller inte samma ideal bland alla gaykillar, utan snarare är det så att män som är fokuserade på utseendet dras till andra män med samma intresse, menar han. – Man försöker alltid att hitta någon som är på samma nivå som en själv utseendemässigt, säger Rani. ''    improveme.se

skulle inte vara helt fel att få lite information gubben ;) ;*

btw. munsprayen finns på http://www.bluebox.se/

Kommentarer
Postat av: emelie

ja de tkr man ju xd

2009-08-04 @ 00:57:02
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se