bikini?

haha öh ja.
jag hamnade på nå lite snusksida, elr OKEJ,
Inte direkt, det var faktist kläder. men ni förstår,
haha, och jag var ju tvungen att kolla igenom allt, så hitta ja bikini.
jag vet, jag har redan 2 st, nå svart å vit med konstiga saker på å en leopard.
men jag blir aldrig nöjd, jag känner mig lite bortskämd nu,
men det e jag faktist inte, detta lär väl stå på, ''tycka om listan''
så ja, hitta nå intressanta faktist, OCH EN SAK TILL.
KOLLA INTE PÅ TJEJEN, det e inte hon som jag visa upp, det e bikinisarna, elr hurman säger.
men iaf.




och sen hittade jag, gissa vad? med danmarks flagga (6),
jag fundera starkt på den, BARA, BAAAARA FÖR ATT RETA ADAM.
fniss.*


notera; (6).. jag byter lätt ut min kropp mor hennes.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se