fete självförtroende.

TRO DET ELLER EJ.
ni som känner mig vet att jag inte har världens bästa sjförtroende.
men mitt sjförtroende skjöt upp mot himlen nu,
värsta topp, kanske inte det bästa.
Men kolla. jag har snart fåttt kroppen jag drömt om.
Jag börjar acceptera min längd, och tkr det e väl nt så dumt ändå.
Dock att jag ALDRIG tar på mig klackaskor.
Å andra sidan har jag fått kommentarer för min längd.
och det andra, har jag hört mer än miljoner ggr snart.
'' vrf blir du inte modell '' mjo, saken e den,
jag gillar inte elr jo, jag ÄLSKAR att bli fotad, men HATAR att stå å posa å så haha.
låter märkligt, men gillar bara kameran när det e jag själv med den.
elr vågar då iaf. Sen pang, stänger jag igen. och drf blir det inget med det.
och det ha väl vart de flesta tjejers drömmar? att bli modell?
att andra ha bett mig att bli modell mm. kanske jag ha nå fördel.
Men det blir inget med det.
iaf, jag börjar acceptera mitt utseende, och min röst oxå, vilken jag tkr e väldigt mörk för att vara tjej
men det e ngt man MÅSTE acceptera?, det e inget du bara får ändra så? ;p
och mjo, så påminde adam mig om blond hårfärg igen.
Att jag tänkt ett tag innan färga tillbaka det gav mig en fundering. och JO.
jag ska ha tillbaka mitt blonda, intesån ljusljus, ungefärg färgen jag hade innan.
Kanske lite ljusare, får se. Men iaf. Så nu bara älskar jag mig själv.
och kroppen?, det e inget jag fått, bett om?. det e ngt som jag fått kämpa mig till?
Till ha vart en knubbig unge, till spinnäckligtsmal tjej? det e inget jag fick så,?
det har tagit sin tid. ungefärg, 4-5 år? .
I slutet av sjuan märktes det mest, då jag hade gått över till åstorp handboll, riktigt hård träning jämfört med ov.
dock höll jag på att dö i början, men kom snabbt igen. och hade samma tempo på träningen som de?
och där förlorade jag en del vikt. Sen under sommaren var det nästan bara jag som körde schemat vi fick att träna efter.
Och jag förbättrade min kondition på 6 min. [och jag var den som förbättrade mest]
snacka om att jag var stolt. Och där gick jag ner som in i helvete. jag tränade och tränade.
Sen, slutade jag med handboll, och satt å deppa ihop natt å dag, jag slutade äta.
men vet ni?! jag märkte nt fking skillnad. jo, väldigt lite, jag blev smalare men förlorade ingen vikt. och det var inte snyggt alls. allt bara hängde typ? JAG HATADE min kropp. hatade allt. och det var bara så jvla äckligt, så jag ber er, sluta inte ät.
träna er till kroppen du vill ha ist. men iaf, så kom älskling å räddade mig ur den mesta skiten, och efter ett tag började jag träna ordentligt igen. NU när jag inte har handbollen, så försöker jag träna.  iaf, elr nå sån, ibland ut å springa, situps å armhäv. MEN. det e inte den bästa. måste sätta igång min träning mer. Men,
jag hade ett mål. det var att få kroppen JAG letade efter.
snart har jag fått den.
Snart e den här.
det enda jag ha sådär för e mina bröst, känns som att de bara står still där de är. xd
Men som jag vet är att de inte e färdigväxta, att de växer  vet å märker jag fortf.
men det e ngt som jag hatar mest om jag måste peka ut ngt. så e det  brösten.
Det enda jag vill nu, att gå upp lite i vikt, det e väl det? , haha.
sen ha jag fått dt jag ville.
Så, nu e jag på topp. lix. det går om man bara vill.
sluta inte äta. börja äta, fler och lite mindre måltider, elr var det mer? elr HAHHA.
skitsamma, inte propp mätt iaf. var gång.
Så försöker jag träna lite minst var dag VILL DU VERKLIGEN KAN DU VERKLIGEN OXÅ.
och nu till mitt hår!
jag ska ha tbx mitt blonda.
så enkelt är det! imrn börjar jag med egen inpackning.
bara olivolja och ägg. och slänga i håret, sticker skit men funkar.
Sen efter med balsam-metoden.
Haha, det e typ du tvättar först hela håret med balsam en gång noga så du får ut smuts.
Seen en gång till i längderna för att använda som vanligt balsam
OCH JAG LOVAR, håret blir inte fett. och dina lockar blir underbara.
PUSSPÅET, jag bara älskar det. och det blir finare å finare för var gång,
jag e bara helt jvla kära i mina.
och sen ska jag göra det varje dag tills jag skaffat hårfärgen, så jag inte dödar helt på håret.
Så blir det att köra inpacking som fan efter det å sånt ;d
mjo,
ursäkta om det blev så jvla mkt skryt i inlägget.
men efter allt jag hållt inne, så behövde jag det.
jag behöver lite självförtroende jag med. precis som alla andra.
och. skaffa mål i livet, åå verkligen gör det.
vill du så kan du, hur omöjligt det än verkar.
och acceptera dig själv, du e fin som du är.

 puss:*

Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2009-07-13 @ 23:36:51
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: vinona

jag är glad över att du har fått upp ditt självförtroende ! ;D fortsätt så ! :)

2009-07-14 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se