godmorgon.

idag, ska jag ha en slödag. elr så slö blir det väl inte.
jag får börja med duschen å sen sätta mig i ansiktsmask.
elr före, elr efter, vet inte ha inte bestämt mig än.
Sen ska jag måla naglarna å lite så.
sen städa hela rummet, riiiiktigt rent, i varje vrå å så.
tänk det ni, JAGgöra det. lix aldrig hänt?:o
och sen mot  kvällen skas jag faktist dra fram ngn film,
poppa popcorn, å tända ljus, ja jag ha redan planerat min dag, ;d
elr det blir så om datorn håller, elr ja inte stängs av  just nu verkar det nt så.
och vet ni?, jag fick bara sån lust, förJUL, VINTER: BARA GE MIG.
jag älskar det riktigt mkt. det e den bästa årstiden, bäst av allt.
i loooooooooove it.
nu ska jag dra in i duschen,
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se