godmorgon.

gahhh, så jvla trött man kan bli.
NU VILL JAG HA SOMMAREN tillbaka,
bort med allt regn å rusk. snälla.
och jag vill utomlands, ha inte vart borta på 5 år.
hjälp mig lix? jag behöverkomma iväg :(
står inte ut detta längre.           
det blev klagande inlägg. höhö.
idag ska gunnar komma hit å sätta upp rullgardinerna i uterummet.
och så KANSKE nydahl hämtar min dator.
men det har inte vart ett enda problem, sedan vi ringde hnm.
och det ännu fulare e att datorn dummar bara sig när de andra sitter här.
när jag e här, funkar den som vanligt, wierd.
den älskar bara mig, förstår jag ;*
puss;*

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se