godmorgon.

vaknade imorse av sms från adam.
3 st t.o.m. så jag bara svarade snabbt å hoppades på attjag skulle få somna om.
jag mår inte direkt bra idag, ont i halsen, vaknade med huvudvärken jag somnade med,
å lite sånt smått trams. Senare under dagen ska jag dra på kalas? jagorkar inte,
tror jag stannar hemma. och sen ska jag filura lite påbloggen.
Små saker å sånt. eftersom bloggen jag skulle göratill en annan tjej.
bara pajade hela tiden, om å om igen. Jag blev så jvla trött , å hade dåligt med
tålamod just då, så jag gav upp hela skiten.
tyvärr, ;p 
såre får bli lite bloggande å ligga i sängen idag.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se