havregrynsgröt å film (Y)

- kan man känns sig nå nyttigare? elr onyttigare.
jag lär väl balensera där imellen ikv.
gröten e lix. nyttig? medans filmen ligger åt den onyttiga sidan.
jag hade ju likabra kunnat välja att ut å jogga lr ja träna ist för film,
men det e jag för lat för. Men nu e dt som det e.
jag ha redan fixat mig till sängs, elr strax iaf.
ska kolla på film, den konstiga, men den e extremt gullig ;d
' i love my younger sister ',   titta inte på den om ni nt ens gilla namnet,
då e det bäst ni avstår, ;)  men det e faktist en som jag tkr e cp, men så jvla söt.
titta på den skulle inte skada iaf? xd

men iaf, så det blir titta på den,  å äta havregrynsgröt.
jag ha faktist tänkt på det. jag ha aldrig vart så smart å lagt typ, nå annat i gröten,
än mjölk? haha, Men iaf, nu testade jag med. solroskärnor och sylt i.
å det blev mkt godare, ;d lix, havregrynsgröt, det finns, det e bara en tråkig smak rakt igenom.
men man trycker i sig för man vet det e nyttigt.
men ja, så jag la i det, dock att sylten kanske inte e det bästa, men skitit.
annars kan man välja banan elr frystabär. å äppelmos som jag ALDRIG kmr att välja,
det e ngt bland det äckligaste jag vet, äppelmos, det e likadant med tomat, ush, så jvla vidrigt, ;d
men nu så äta, film. borsta tänderna, sängen, fortsätta med filmen.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se