JA & NEJ.

Någonsin rökt? - Ja.  i 7;an,
Färgat håret blont?
- Ja.
Färgat håret brunt?
- Ja.
Blivit kallad hora? -
Ja.
Kallat någon hora?
- Ja.
Slagit någon?
- Ja.
Kört moped?
- Nej. håller mig helst borta.
Suttit på en moped? -
Ja?
Kört bil? -
HAHAH,JAG köra BIL? HAHAHHA omg...
Druckit kaffe? -
USH
Har en egen mobiltelefon?
- Ja.
Har ett eget rum?
- Ja.
Pussat en kille?
- Ja?
Pussat en tjej? -
Ja?
Varit på en fest? -
Ja.
 Äger en mp3?
- Ja.
Har en tv på ditt rum?
- Nope, slängde ut den :D
Har mer än hundra kronor just nu?
- haha nej :(
Har piercat dig? -
Ja i läppen, och lätt tungan senare >;)
Har fler än två hål i öronen?
- Jag har inte hål i öronen längre. haft 3 ggr innan, det räcker.
Har en tatuering? -
inte än ;)
Har msn? -
Ja?
Har lunarstorm? -
HADE**
Har bilddagboken? -
Japp-
Ljugit för någon?
- Ja? dock ett bra tag sedan.
Har en bästavän?
- hm
Har en pojkvän?
- Ja. :*
Har varit utomlands?
- Ja, tunisien, norge, danmark >;), tyskland, London, ööö ja å lite sånt.
Flygit flygplan?
- Ja
Badat i ett hav?
- Ja
Varit otrogen?
- aldrig!
Någon har varit otrogen mot dig ?
- inte vad jag vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se