mooooorning.

godmorgon,
idag ere mkt bättre dag. än igårkväll iaf.
och att jag fick en 'hälsning' elr vad man ska säga,
om att nå hoppas att dagen blir bättre idag.
Ja, just nu ere så iaf.
Vaknade, glad, å sånt, äter frukost,
kanske inte så smart, jag ska strax träna.
dock bara hemma men ändå.
Idag kmr Cathrin, hon ska sova här, 8-)
imrn drar vi upp på väla, och köper hårfärg!
ÄNTLIGEN E DET MÅNDAG IMRN, så jag kan få mina älskade pengar.
Hon ska färga luggen, och jag kör hela håret.
Sen blir det att springa med hårinpackning hela dagen.
eftersom, blekningsmedel, nt e det bästa :/
fundera på att dra till en frisör, men de togöver 1000 spänn för blekning.
ÖÖ skulle inte tro det va.
Då fixar jag det själv.
sennnnn ere att ladda för hbgfestivalen till helgen.
rix FM på torsdag, fredag vet inte, lördag vet inte. .
Nå som vill dra dit m. mig på fredag/lördag.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se