råtta / chinchilla / iller.

ja, nu föll jag för de små ''gnagar'' djuren, xd igen.
seriöst. de världens finaste djur.
Jaaag e bara tokförälskad och vet inte vilket av de jag ska skaffa.
att jag har haft hamster innan e en sak, 1. han var döööötråkig, 2. levde bara 1-2år.
Sen kunde man nt göra så mkt, djuret varså litet lix?

Iller;

får jag glömma direkt, :(
det kmr inte gå med tanke på att vi har sigge. (katten)
Så det slutar med slagsmål hela tiden, och eftersom illern nt ska sitta i bur dagen lång,
utan kunna springa runt, så.. funkar inte det tyvärr, pht...

Chinchilla;

är ju bara söta, har hört att de e svåra att göööra, 'tama'
asså typ, ja. så bort. tyvärr.

RÅTTA;
och sen e det ju sjäääääälvklart. råttan kvar, :D
som jag bara måste ha, :(
och + mamma älskar oxå råttor.
Så det lär inte bli nå tjafs om vi ska skaffa elr inte.
men lix. titta på dom!?



dom e ju liksom bara för söta :(
det blir de helt klart.
Så svårt var det att välja,
ibland kan man finta bort beslutsångesten, :D (A)
puss;*

Kommentarer
Postat av: adam h

En råtta... som min hund ;)

2009-07-29 @ 15:12:11
Postat av: Lina ( tha kusin )

Du ska isf ha en iller !

för asså chinchillan den biter ihjäl dig jag lovar.

sen en råtta, nja de kan du vell me ha :D

2009-08-01 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se