vintern, koooom!

ni skulle bara veta, jag fick en bara.
sån 'kick' av att vilja ha vintern.
jag sitter och längtar längtar läääääängtar,
det e ju lix den underbaraste/mysigaste årstiden, som finns?!
tänk när den kmr, då jvlar.
Annars så glömde jag bort filmen totalt.
Gick ut å glodde på när skitungarna skulle dra upp tältet, gick inte så bra för de.
å jag bara flina för mig sj. Som jag faktist ska göra nu!
jag ska läsa lite bloggar, bland annat, dessie och kissie,
de ttvå seriöst, jag ska iaf dra igenom och läsa deras bloggar och flina för mig själv.
de e fan värre än mig, och då menar jag det.
att de e söta e sin sak, men smarta nja. riktigt pantade faktist, både två,
men skullle jag vart tvungen att få välja ngn av de som att läsa e det kissie.
Hon e väl lite mer, ja skitsamma.
Sen ska jag väl faktist ta å springa å borsta tänderna,
och sen sova ;d
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se