sjuk - idag igen.

Idag äre onsdag, och jag har vart hemma från skolan i 3 dagar och håller på att avlida.
Jag vill inte vara hemma nå mer. Men var tvungen. Mådde fortf. dåligt. Och mådde mer illa idag än vad jag gjorde igårkväll faktist. Så idag blir det väl bara att ligga i soffan glo mtv elr sova elr ngt i den stilen så jag kan bli frisk nå gång. ~Men om adam vart här, så hade inte dagen sett likadan ut, (han sa att jag inte vågade lägga ut detta på bloggen, å han ville att jag skulle lägga ut det, fjant) Då hade han kommit, jag hade dött och han hade fått återuppliva mig ;D, och sen skulle vi mysa, och in i duschen och sen hårt sex.~ Haha, ja det var väl så det såg ut ;) men nu ska jag dra å sova igen elr nå. puss♥'


Kommentarer
Postat av: adam

HAHA, fjant ;)

2009-10-14 @ 14:45:33
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 22:57:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se