Fram med mössa och vantar...

Det kan behövas såhär års.
Som man märker kikar hösten som smått fram,
sådär lagom KALLT, blåsigt, grått å mulet, regn regn regn.
På ett sätt e det mysigt, men på ett annat så jvla jobbigt.

Tror jag nästa månad får inhandla iaf vantar,
Mössa använder jag ALDRIG, väldigt sällan.
Halsduk = ett måste, och sen vantar äger jag inga just nu.
Så dra å handla det nå dag.

Det jag egentligen skulle skriva, var att.
MIN PAPPA SKREV PÅ MSN, vi snackade ett tag, och jag hade väl kul.
Jag sakna han å linnea somfan nu. Och passande här, han bad oss komma in nå dag.
Ska se ifall vi tar bussen hem till hnm nästa helg då han har linnea samtidigt.



Nu ska jag snart äta å umgås med min familj.
puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se