INTE IGEEEN!

Inatt drömde jag en mysko dröm om jättar, katter, syskonen, å gabbe. GABBE?
Jag drömde om att ingen hittade hnm, han hade försvunnit igen.
Förresten vet ni vad? JAG HAR INTE HÖRT AV HNM PÅ NÅ 2-3MÅNADER NU?
ååh, jag blir så jvla trött på den grabben ibland, han bara försvinner, sådär. POFF
putsväck, han är en förbra vän. och bara försvinner så?
Vart är han nu? Har någon hört nå från hnm? hallå? JAG SAKNAR HAN, vrf ska han försvinna hela jvla tiden för?

Jag fick ju reda på sist vart han tog vägen, inget jag kmr dra upp här för det tkt han var pinsamt.
Men vafan, är han tillbaka där igen? Elr han e nå annan stans nu? Vad har han gjort?
Var är han? Hur mår han? Har något hänt? Är han borta föralltid, elr bara för stunden?

åå, det är så många frågor och inga svar.
Erica, har du hört nå från hnm?:(
puss♥

Kommentarer
Postat av: Erica

ne, jag har inte hört från hnm, och nu började jag tänka på hnm, och jag saknar hnm så in i helvete mkt :(

åh, emma, vi måste få tag på hnm, men hur? :( <3

2009-09-14 @ 17:19:35
URL: http://eriicaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se