...besviken helt enkelt?

ja vad ska man skriva.
Senaste dagarna har jag inte vart spec. 'hipp' på att skriva i bloggen.
Det e liksom. mkt som händer just nu.
Jag vill bara lägga mig ner å gråta, sen spola bort allt och låtsas som att inget har hänt.
Även om jag själv vet å springer runt och bär på det. Och tänker på det,
har det hänt ngt, KMR det hända ngt? hur ser allt ut, vart är jag. VAD är jag?
Det ja, inte lätt., bara hamna längst bak, och inget märker av en, och jag kan inte göra ngt.
jag VÅGAR inte göra ngt, det är det som de ligger. att jag inte vågar.
Det är först å främst en sak jag ska ta itu med.
vilket inte är lättt, jag vet inte hur jag vill. ELR jo det vet jag. men är det bra?
jag vet inte. vi får se.
Jag kmr inte uppdatera sådär jättemkt senaste dagarna så ni vet.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se