Äm

jag lovar, jag ska skärpa till mig med bloggningen.
även om jag sagt att jag ska ta en paus, kan jag inte hålla mig ifrån den.
Idag vaknade jag runt tio i 7 elr nå sånt i den stilen, pga. ADAM väckte mig.
och jag som blev lite smått sur på hnm igårkväll (a), sa att han inte fick väcka mig.
och ändå gör han det? Men ändå kan jag inte vara arg på hnm,
Sen när vi smsa runt där bansö, somnade jag igen, och sen väckte han mig vid 11 tiden igen.
Jag gick sen väl upp klockan 12 och har fortf. så fruktansvärt ont i nacken och halsen.
huvudvärk på g nu oxå. Det låter ju underbart.
Jag har annars vart hos mina kusiner idag, maja, riktig jvla energi ha den tösen seriöst.
Vilken tjej, visst att hon är barn, men ska hon aldrig sova?
Sen ställde hon väl sig vid speglen, och, '' maja, maja, maja ''
mja, att vi ser henne gör vi, hör också, inget man kan undvika precis.
dock längtar jag tills jag själv ska ssskaffa barn. mjos..
Snacka om att det regnat idag, och att solen kikat fram imellanåt ha väl vart nå trevligt väl.
Men efter 3-4 veckor med regn kan väl solen komma fram på 'heltid' så man kan dra till stranden igen.
Nu ska jag faktist ta och byta lakan å lite sånt skit, städa upp i rummet, och sen dra in i duschen. *
och IDAG ska jag sova länge, fast det slutar väl med att jag bäddar ner mig i soffan och drar på en film.
Vilken ska jag se, kanske satsa på nå barnfilm idag? (som vanligt ;) ) hitta nemo?, gustaf 2?, öö kanske, skönheten å odjuret ♥♥♥♥      , spirit?, elr så kör vi på lejonkungen,
att välja film är inte alltid det lättaste.
men nu ska jag fortsätta det jag slutade med.
kanske slänger in nå tävlingar senare,

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se