dålig uppdatering

jao, ber om ursäkt.
Nydahl var å checkade datorn igår!
Och sa att det var fläkten som jag kände på mig att det var.
så han kmr å delar datorn i bitar nå gång i veckan, och rensar bort damm å fäster fläkten ordentligt igen ;d
så jag slipper det där rasslet. och idag e jag inte på humör alls.
vi har städat lite, och bakat och så, e inte nöjd, jag känner mig hängig, och det kliar i mitt öga,
å på armen, å nästan hela kroppen, jag orkar inte med nå, vill bara vara ensam.
Men ändå inte , vill ha kul. Hitta på ngt. men jag börja få sån huvudvärk, och ingen vill hitta på ngt när jag ringer.
elr så e det den bara sitta å snacka dag ut å dag in. Ska se ifall jag fixar med stranden imrn.
får se vad jag gör, föressten hittade jag världens knäppaste sida idag som jag visar sen.
Och sen kom abba singstar hem i brevlådan idag, och nu måste jag skölja mitt öga.
akut.
, puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se