Datorproblem. igen.

yes. fast faktist nu på kvällen har det inte vart ett enda problem, och ja ha unnat ha dator på ett bra tag utan avstängning.
lite förvånande faktist. men imellanåt låterfläkten som typ klick klick klick klick fort som fan,
skitjobbig e det. så nydahl ha lovat att komma å kolla på den i helgen.
jag ha saknat älskling som fan idag, trots att ja snackat med hnm som fan senaste dagarna.
utan bråk å stök, bbara gulligt å sött, å snart hoppas jag på att få träffa hnm nu när han ändå e i närheten.
gud, vad jag älskar hnm :*

och sen har jag inte så mkt att säga. kan inte vara inne så mkt, elr försöker hålla mig från dator på sommarn.
ska se ifall jag kan dra ner till stranden imrn om det blir fint väder, det hoppas jag på iaf, jag sakna det fett mkt.
och jag e pank, INGA PENGAR ALLS. seriöst, jag håller på att dö, jag klarar mig inte utan pengar. xd
Men snart elr ja den 20 får jag månadspengen så blir det bara betala mobilräkningen, sen har jag en hel del pengar kvar.
För ska inte köpa massa kläder å smink denna månaden. använder faktist inget smink så mkt längre,
det e isf bara concealer.(stavning?) inge mer.
det kanske behövs inhandlas, men ntmkt. sen e det hbgfestivalen oxå, inget man får missa.
och gissa vad jag fundera starkt på?


mhm, å mamma ha själv, så hon kan INTE säga nej.
fast det får bli mot hösten/vintern. helst under ett lov.
OCH SEN ha jag fan inte hunnit byta min läppiercing.
ha fortf. läkestaven i , snyggt, xd
så nästa månad blire::

◦  beställa piercingstav å smycke,
◦  köpa hårband,
värmeskyddande till håret.
concealer
hårfärg [till utväxten]

- ja det e väl det? vet att det e ngt mer, men skitsamma.
och bäst, hbgfestivalen börja den 23, [samma dag som adam å jag;*]
men iaf, och där finns hårband å piercingsmycken.
så behöver inte betala miljoner för det.
och sen blire det andra på väla elr stan. får väl se.
men jag ska ha pengar över så jag slipper gå å vara pank när jag behöver pengar.
och jag ha nästan inga tuggumin kvar. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK.
elr jo, jag ha läkerol och coops.
ngr kvar, men haha, jag vill ha mkt ;(
nej, nu ska jag borsta tänderna åhopp i säng, å sova.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se