en storlek, jag SKÄMDES över!

yes, nu ska ni få höra ngt som väldigt, FÅ personer har fått höra.
När jag var yngre fram till jag började 8;de klass. Så var jag rätt så bra överviktig,
Så sant. Jag vägde mer i 7;an än vad jag gör nu,
jag hatade att gå å handla kläder med andra,
för alla var så smala, och hade den perfekta storleken.
Medans jag kom med den största? nej, men typ.
Jag sprang runt med kläder i storleken 40/42 elr L
JA, det e sant, och jag vägde väl runt 75kg oxå.?

NU, har jag stannat på en storlek typ, 36 lr S
och väger runt 60kg nu.[vilket jag tkr nästan e förlite, å jag försöker gå upp i vikt nu, men lyckas nt så bra :(]
det hände en hel del under  2 år hm.

visst, jag har hellre kläderna i M, för annars.
sitter de FÖÖööööööööR tajt. HAH (a)

pfft. det lättar ju faktist lite att berätta oxå,
inget man dör av precis.
det lönar sig att träna, (a
puss;*

Kommentarer
Postat av: Leia

Bäst är ju att lära sig trivas med sig själv. =)

2009-07-27 @ 15:09:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se