godmorgon.

jao, jag vaknade för nå, 20 min sedan?
och hade värsta ont i halsen, det går över tänkte jag.
men förmodligen börja jag bli sjuk, för jag känner mig lite hängig.
Annars e jag på topphumör än sålänge, men iaf, så nu sitter jag här å morgonblogga,
elr visserligen e klockan 11 så, kalla de vad ni vill ;d
Jag ha faktist oxå en del att göra idag, dock nt så mkt,
men ska iväg å posta nå paket, och skicka iväg valet om gymnasiet. 
sen  vare handla ngt, och sen ska jag hjälpa mamma med matlistan, elrvafan hon sa.
så justnu sitter jag i köket å äter frukost, medans allt folk glor in.
ska snart ta å fixa mig smått sen dra iväg,
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se