kläääärt.

nu har jag färgat håret,
men omd et blev spec. lyckat vet jag inte.
för den där askblonda färgen är inte att leka med,
för du blir lätt grön med den färgen.
men jag fårhoppas på det inte e så grönt,
Det ser inte spec grönt ut, bara jättejättejätte lite.
och sen topparna e väl lite rödaktiga, HAHAHHA,
men det e inte lätt att färga håret helt blont/ljusbrunt om man hade svart/mörkbrunt.
om man då inte vill ha gult å orange hår.
då e det bättre att ha liteliteliteliteliLITEEEEEEEEE grönt.
som inte syns tror jag, sitter med inpackningen nu.
Som jag faktist ska ha resten av dagen å sen sova med det.
brukar göra det.
Men snart kmr mamma å hämtar mig, vi ska iväg å handla(snart=2 timmar)
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se