regn å rusk, dags för nytt regnställ?

Ja som sagt, idag så ha dagen vart helt jvla katastrof,
men slutade perfekt ändå,
elr dock e klockan bara fyran.
snart ska jag å sis dra till ica å köpa mjölk, å retunera ett pakeet,
elr ja, om man nu ska kalla det för det.
Men vi ha elr, syrran ha städat idag,
och jag ha gjort ingenting,
legat i sängen ttyp hela dagen å smsat.
Nu ha jag hjälpt syrran att göra chokladbollar,
och seriöst de blev perfekta, och smakade dock inte chokladbollar.
de smakade typ, nougat?, ännu bättre,


Och sen nu under tiden ha det blixtrat lite, och ösregnat,
mysigt, å hoppas på att det ska vara så hela dagen,
Jag behöver ha lite kul så jag ha lovat sis å brossan att sova med de i inglasningen inatt.
och vara uppe å kolla på film å ha myskväll med de.
och hoppas på massa och mer regn, för det har jag faktist saknat och längtat efter.
puss;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se