min lillasyster...

(hon var inne på pappas msn med pappa där och skrev lite till mig, ja snabb var hon ju inte. Tog säkert 5 min att skriva det ovenför, men hon är för jvla söt)

Det är mer än 1 år sedan jag slutade att åka till pappa. Och jag har väl träffat han 3 ggr efter det, då han och linnea kommit hit för vi har fyllt år å så. En bisvikelse var väl när han skulle vara med på mitt vuxenkalas förra året. Han kom klockan tolv och åkte en halvtimme senare. Och kalaset började tre. Men jag saknar både pappa å linnea.
Och hon ville att jag skulle åka och hälsa på de när hon var där. Alltså inte nästa helg då jag ska till skånes, (läger) Med släkten från morfars sida. Så helgen efter det är hon hos pappa och perfekt, då kan jag åka dit. Funderar bara på om jag ska åka dit över en dag eller sover över natten. Vi får väl se. Men jag saknar min lilla trollunge t syster.
Tänk vad tiden har gått, när jag träffade henne senast kunde hon bara stava namn, som sitt eget, mitt å lite så namn. Nu har hon börjat skolan, går t.om. i klass 1 nu tror jag! Hon går på den stora skolan nu, jag kan se mig framför så stolt hon är. Hon har ju börjat lära sig skriva och hon växer satan. Ja jag får väl åka och hälsa på de nå dag, jag och marcus kan dra iväg och hälsa på de. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se