ja inte alltid kan man vara glad?

jani, just nu är väl inte allt på topp?
Jag ligger här å hoppas på det bästa.
Bagerimässan var väl kul? Man fick dra med sig en massa kakor å drickor i en kasse hem.
Och nu var jag tvungen å kolla upp vad jag fixa ner i en påse.

Annars sitter jag här, med massa äckliga kakor runt mig, tårsprängda ögon, och en klubba upptryckt i munnen.
Jag mår ingen vidare, inget jag går in på, men ett rent jvla helvete just nu.
Jag ska dra upp, kasta alla kakor som ligger utspidda runt mig, trycka ner alla kläder i tvätten,
Lägga mig i sängen under täcket å storböla igen, med samma klubba i munnen, som inte ens är god, men bara för att där måste vara ngt. Jag känner mig äcklig å proppmätt, Jag vill bara att allt ska vara bra också.
Nästan inget är ju bra förhelvete. Man kan ju lägga sig ner i sängen, hoppas på att aldrig vakna upp igen,
tyvärr gör man det med svarta kinder ist, tråkigt nog.
Jag orkar inte mer, jag vill inte, bara förstör för hnm. Vadfan ska jag göra?
Jag har försökt jag försöker, jag vill mer än vad han tror, å man känner sig som en stor jvla idiot, bara gör han besviken, sårar han omedvetet. Å ja.

Men fan vad jag älskar han, fan vad jag behöver han, han är det finaste som finns, den underbaraste människa,
jag älskar dig, tro mig.


nu ska jag lägga mig i sängen å fortsätta storböla.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se