Onsdag!

den bästa dagen i mitt liv änsålänge :v
Idag ha jag å adam ett halvår.
tiden bara flyger iväg! jag älskar dig gubben:*<3


Förövrigt började jag klockan 9.50 idag och hade lektion, (eller skulle ha laektion fram till 12.00)
Men vi fick sluta den klockan 11.10 ist. Vi var 4 st kvar, efter den tiden då resten av klassen stack på orientering och det gjorde vi igår.
Så att lunchen direkt på där, och sen utvecklingssamtal, gick väl fort, och okej?
Så fick vi gå vid 1 tiden? skulle jag gissa på. (Då vårat utvecklingssamtal var klart)
Efter det sprang jag iväg å handla smått, Jeta handla en massa godis :v
Och jag stack å köpte, läppglans å concealer, OCH en fotfil, till mamma, ;)
en ny då dvs. hon blir ju aldrig klar själv att köpa en, och hon blev superglad.
jag bah; öö hurfan kan man bli glad för en FOTFIL?!
haha! knäppt.
Nu ska jag sätta på ABBA å sen upp å städa toaletten som jag lovat mamma, och sedan mitt rum.
puss♥

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad kul att du är med i min Max Factor Tävling där två underbara Miracle Touch Rouge står på spel!



Kram & Lycka Till!

2009-09-23 @ 16:39:25
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se