i skolan..

hejsan (;
nu sitter jag i skolan och har jvla datorkunskap,
gissa vad vi gör?
INGET. haha, alla gör allt förutom inget.
liksom, vi gjorde en uppgift som tog 5 minuter, sen var det klart.
haha! Nu sitter de å snackar om vilken disneyprinsessa man vill vara.
Belle i skönheten å odjuret lätt. ;)
 Jag SUGER verkligen på att uppdatera. Och strax slutar jag skolan.
11.35 tror jag jeta sa. Sen hem, och städa på rummet. KLÄDER ÖVERALLT.
haha(a) jag älskarälskarälskar adam mest i hela världen :*
puss♥


Kommentarer
Postat av: alex

sluta vara så söt din fjant! :o <3

2009-08-27 @ 20:40:01
URL: http://metrobloggen.se/saraalexandraa
Postat av: adam

precis.. sluta va så söt :o <3

2009-08-27 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se