jag vill ha mer åska.

goddagens,
haha öö, jag vaknade imorse runt halv sju av att de spöregna.
Jag kollade på klockan, och är HELT JVLA SÄKER på att jag såg att klockan var 11.
OKEJ? Det var den jag lovar :(
så tar jag mina saker på skrivborde och ska gå ner, så kmr mamma ut från sovrummet,
jag bah; går du upp NU?! :S  hon; emma jag har semester.
HAHAH hon brukar ju gå upp sju ändå,
men jagtrodde klockan var 11, så när jag kom ner i köket, såg jag att den var 06.30 typ.
haha så kan det gå, så jag gick å la mig igen, och då började det blixtra och lite så.



annars, har min dator fuckat sig igen, nydahl har inte kollat på den och jag börja få utbrott nu igen,
VAR JVLA DAG BÖRJAR DEN , seriöst. jag GAHHHH. jvla kukdator, seriöst ;(
och ja, denna datorn e fan skit. seriöst, jag måste skaffa mig en ny, EN BRA.
och de ligger runt 7-10'000 ?  haha vart ska jag få de pengarna ifrån?;)
Mja, få se, annars beställer jag ensån LITEN dator typ? ni fatta, ja? haha.
kmr sluta med att jag slår sönder den jag redan har :(
och JAG utan dator? FUNKAR INTE. helt enkelt.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se