jvlar..

fyfan.
ni skulle sett här.
hela dagen har jag vart helt okej glad asså så?
sen började jag må illa som fan.
och sen fuckade datorn och så fick jag damp, jag började skrika å slå å sånt.
nu har jag asont i min hand och nu känner jag mig bara nere typ,
vill böla å allt sånt, och här är jag, sitter å trycker i mig glass även om jag mår illa som fan.
slutar med att jag ligger å spyr inatt. :(
jag ha en del att göra på datorn idag,men våga inte riskera ngt,
för jag vill inte få damp igen, jag e fortf så jvla arg, men ha lugnat ner mig.
men det kan vända så snabbt igen, bara nå sekund.
jvla pmsbögskitmög.
puss;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk positivt xd

2009-08-02 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se