Spåårlöst försvunnen.

HAHAHAH!.
Ja, som ni ser e min header helt vit?
jag har råkta ta bort den!
och bilden å allt å borta, HELTÅHÅLLET.
från dator bloggen å allt, försvunnen liksom.
Så får fixa en annan senare ikv.

Just nu känner jag bara mig helt äcklig å skabbig helt enkelt.
Efter alla djuren och gegg å kladd i ängelholm idag så an det bli så.
Så nu längtar jag till jag ska hoppa in i dushen.
Efter det ska jag städa upp kläder å sånt på rummet,
sen ska jag nog faktist sitta där nere å kolla film med brossan.
skulle ju inte skada. Men vilken?
puss;*

bevis på att jag inte är söt.
Kmr mer sen, lovar.


Kommentarer
Postat av: vinona

-damp-

2009-08-04 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se