14 juli?

asså jag har en KÄNSLA av att det e ngt som händer idag, jag vet nt vad elr ngt.
men ngt som jag har glömt och att det e ngt.
Men det lär vi väl räkna ut sen.
Idag orkar jag inte göra ett skit.
Jag ska dra fram ngr gamla tidningar, dra på en film, å poppa popcorn.
Och bara ligga å lata mig. Jag har inte lust för ngt annat idag.
känner mig helt seg. sen å andra sidan börjar jag bli sjuk oxå.
Och väntar bara på sommarvärmen igen.
Och näre å så muligt å grått ute, vilket det egentligne knappt e.
men iaf. känner jag för vinter, vill ha vinter, bara sitta å mysa i julmusik å så.
Nu ska jag lägga mig å göra sakerna, å smsa md älsk.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se