23

hej, idag vart inte dagen som tänkt.
vaknade då hos lina som skrev förut, nu e jag hemma igen,
skulle ju lämna väska å så hos mamma, på knutan, så skulle jag ringa lina så skulle vi sticka igen,
och så var det en jvla JVLA massa fjortisar, jag bara tänkte, herregud.
inte för att jag ha emot de, men de som var där, var redan då extremt störiga, även om jag inte snacka elr så med de.
Så ja, lämnade väska hos mamma, å smsa lina, hon svarade inte.
så jag gick med jeta å de,
mjo. Sen så rix fm, var så jvla dö tråkigt. Så vi var bara kvar tills Style vart klara.
Sen jao, stack vi hem, nu har jag tryck i mig massa godis, och känns som att jag ska spy snart.
har så jvla ont i halsen, å mår illa.
btw. emma har namnsdag idag (H)

jag å älsk ha 4 mån. idag. pussen på dt:*
jagälskardigmest i hela världen.
mktmktmkt mer än du kan förstå.
Mer än vad ngn annan kan förstå.
så jvla mkt. älskling.
du e allt å dt enda jag behöver.
även om jag kan vara en idiot ibland.
elr väldigt ofta, så e du mitt liv,
jag kmr älska dig, nu.
å föralltid älskling. :*:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se