det går inte alltid som man tänkt sig.

börjar vi med häromdan. jag fick kommentaren, '' Jämfört med mina, så e dina bröst små. ''
hon har förr sagt till en kompis, '' Jämfört med mig så e du tjock '' och HON E SMAL, [hon som fick kommentaren.]
men iaf, jag höll på att koka ihop, JAG VET, JAG HAR SMÅ BRÖST, ALLA UTVECKLAS INTE LIKA TIDIGT, SÅ ENKELT E DET.
DET E DE ENDA SOM SÄNKER MITT SJ FÖRTROENDE JUST NU, MINABRÖST; SÅ FÖRHELVETE: SLUTA KOMMENTERA OCH TÄNK INNAN DU SLÄNGER UT DIG MASSA SKIT.
jag ha små, riktigt små om jag ska vara ärlig, men det finns inget jag kan göra åt det NEJ, jag kan inte göra ngt.
Det får komma som det gör. Och för att du knarkar pp å lite sånt e inte mitt problem, för det gör inte jag.
och,gahhh, jag gillar inte mina, verkligen inte. men åh. det e bara att vänja sig,


Sen idag gick håret åt helvete, nu e hela orange. typ, fuck asså.
jag blir så jvla sur. SÅ imrn kmr min kära kusin med färg så ska hon/jag fixa det då,
OCH HOPPAS PÅ DET BÄSTA. funkar det inte, Så fan blir det ingen hbgfestival för mig, GLÖM DET:
jag tänker inte! aldrig!, Så ja.      

å jag sakna, vill ha älsk här, mer än ngt, vet inte vad jag ska ta mig till...

Kommentarer
Postat av: vinona

hon är så jävla pantad.

och nu hoppas jag verkligen att ditt hår blir perfekt och att du blir nöjd :) tänk positivt så går allt superbra ;P

2009-07-21 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se