i ♥ hk

OKEJ, TACK VARE FOKI så fick man nys på en sida, som inte bara JAG kmr älska, utan min lillsyrra oxå:
som jag sedan jag vart liten älskat hello kitty, var ju detta bara perfekt,
och jag ha saker som jag bara MÅSTE ha nu. okej,?
bland annat så hittade jag hello kitty datorn som min lillsys vill ha, dock gick den på 16.500 kr
så ska hon ha den får hon väl spara. ;)
att jag fram till julen faktist kmr vara lite snäll mot henne, så ska hon väl få välja nå därifrån, som hon vill ha.
och jagLOVAR, hon kmr få göra det. För nu ska jag ju inte slösa massa pengar.

datorn lillsis tvunget ville ha:


och sen JA, självklart jag ska beställa själv därifrån,
som >;)

1. usb-minne. vilket JAG kan behöver, eftersom jag hatar att ha massa saker i datorn, och ändå vill spara det. så vrf inte?
ananrs finns ju bara de tråkiga, nu annars i hellokitty? :o
men silver/guld. + man kan hare till halsband oxå, om man skjuter in usbsaken elr vad det stod,


vilkenvilkenvilken?       295:-

2. webcam.



195:-

3. MOBILTELEFON!





helst skulle jag velat ha den vita, men den finns bara i rosa, tyvärr.
MEN IAF; eftersom jag OFTAST springer runt med 2 st mobiltelefoner.
så ska jag lätt skaffa denna,
och inte så jvla farligt pris iheller.
annars brukar mina andra mobiler ligga på 3000-5000kr.
Så, denna, SKA JAG HA.
om jag måste välja av sakerna så denna lätt.
seriöst, HAHA (A)
förlåt,. men ja.
1.495:-

 så vrf inte?

Specifikationer:
1.3 megapixelkamera.
512 MB internt minne
Standbytid: Upp till 150 timmar
Taltid: 180-300 minuter
Display: 260 k färg, touch screen.
Bluetooth,
FM-radio,
MP3/MP4-spelare,
WAP,
MMS,
ficklampa med mera.
Modell: C90
Storlek: 70×65×17mm

Detta ingår: Laddare, handsfree, miniväska , mobilsnöre och en användarmanual på engelska.


blä på kameran, men dock så hade den ingen sån usb sladd iheller, så spela roll.
ska jag fota tar jag den mobilen jag ha nu, tro dt e 5megapixlar i den.
men iaf, SÅ den SKA jag ha.

puss;*

http://www.gadgetgirl.se/

btw. där är allt från, datorer, mobiler till brödrost, till sängöverkast, till smycken, till ögonfransböjare, till tandborste.
ja nästan allt möjligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se