John Frieda´s Sheer Blonde. en FET DISS!

inget jag rekomenderar!




JA, när jag tänkte först. jag bah; det måste funka.
dum som jag e läster jag inte vad det var för innehåll och självklart fanns det kamomill i den,
[såg jag efter 4 användningar]          och liksom?!
jag har hört förr folk klaga på kamomill att det förstår håret,
det krusar ihop sig, blir som typ lite affro, å när det e blött kan du dra ut håret långt,
och faktist, JO DET STÄMMER, jag som låg med fuktigt hår började dra i det,
och mjo, det gick att dra ut en BRA BIT ska jag säga.
jag bah helvete, håret torkade och mina toppar var riktigt RIKTIGT krusiga.
och bara NEJJJJJJJ,
Så nu eftersom jag misslyckats med håret så kmr lina med två guldbrunhårfärgning imrn,
runt 2, så färgar vi det då.
Och sen så ska jag slänga shampoot.
elr ge bort det till ngn som vill riskera sitt hår,
Fan vet jag, men bort från mig ska det iaf, xd

puss,*

Kommentarer
Postat av: vinona

egentligen så borde inte kamomill vara så skadligt eftersom det är en naturlig ört och inte en kemikalie så dt kanske är något annat i sådana shampon som förstör håret. annars kan det bero på antalet gånger man färgat håret ? :/

2009-07-24 @ 20:28:55
Postat av: emmmmaaa

men gahhh.

NEJ, det e kamomill som förstör det.

jag e inte den enda som har klagat,

och även som som har använt rent kamomillshampoo har klagat.

så det e de.t och det beror intepå färgat håret.

för jag färgade håret, och sen när det var blött kunde jag inte göra det. helt plötsligt kunde jag efter jag använde shampoot.

2009-07-24 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se