laptop ställ med 3 kylfläktar?


tror ni det funkar?
jag som ha haft problem med min dator, [med fläkten å så]
Så hade det kunnat vara ett plus för mig.
Visserligen ska nydahl ta min dator innan veckans slut för att fixa fläkten.
Men man vet aldrig när den går sönder igen,
elr om ja, ni fatta. den blir varm hela tiden rätt så jvla snabbt, å nu sitter den å låter som nå jvla
ko elr nå, asså, elr ngt sånt haha, värre än så, visst att den börja lugna ner sig nu.
men ja, och jag vågar inte öppna datorn å fixa till den själv,
Så mja, nästa månad, beställls den?
faktist bara 199:- kr. [utan frakt] men ja.
det lägger jag lätt.
nå som har den, elr hört om den?
e den bra elr dålig?
vad tror ni?
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se