missmary ?

blir en FEEEEEET av mig.  tyvärr.
seriöst. liksom, okej, jag e rätt kräsen av mig näre gäller underkläder, ehe,
sånt i livet, men detta e väl iaf?, bland det. ö, fulaste? som jag sett.
jag e liksom van att springa i affärer och så, och sen om du tänker hm ha inte lagt ut allaunderkläder å så(?)
elr twilfit som jag bara typ, ääälskar?, nästan iaf, har en hemsida, men inget på?
vilket jag kan störa mig lite på.
så hittade jag då http://www.missmary.se/ på nå sida.
'' oh '' tänkte jag, kanske finns nå intressant? Sen ha sidan legat på bokmärken för jag nt haft tid att kolla.
Nu klickade jag runder, och såg att den låg kvar bland bokmärken.
trycker man in där, och liksom bara, nu jvlar.
kmr jag in och vad ser jag jo:




jag bah tänkte; ohshit. detta var ju mormor detta.
klickar ner sidan direkt.
jag gillade inte det alls, och det förstörde min dag,
elr nah kanske inte direkt.
men det var iaf en riktig tumme ner.

'' underbar passform, oslagbar kvalitet, (extremt fula) ''
visst, mammas mamma, elr vissas gamla mamma?
nu ha jag en ung mamma så inge sånt hamnar här hemma,
dock ngt min mamma dissar. höh. (a)
och inge jag skulle ta på om jag vart tvungen, då hade jag hellre gått naken.
seriöst, inge överdrivft här näe, ;d
men liksom, hallå? okej, nu börja jag gå över gränsen.
folk gilla vad de gilla,
dock inge för mig. och inge jag gillade, verkligeninte.
känns liksom, gammalt, GAMMALT. jag e ung, så bort med sidan.
detta e vad jag tkr iaf.
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se