yoggi flamingo pink.

när jag hörde namnet först, kunde jag inte hålla migfrån att flina för mig själv.
'' flamingo pink? vad ska det föreställa? *fniss* ''
Men sen, efter ett tag, när jag läste om den, vilket hände som en slump.
Ngt jag annars aldrig skulle valt att göra.
Så lät den bara för underbar.
det är ett bra tag sedan jag köpte mig en yoggi.
Och de smaker som redan finns är extremt goda.
Man bara dras till det. Sen å andra sidan känner man sig lite nyttigare att dricka det än cola å sånt skit.
Men om det e mkt nyttigare vet jag inte.
Så när jag får mina älskade pengar på måndag ska jag unna mig m. att köpa flamingo pink.
Å testa den. det kan ju inte skada.
men den lät ju bara för underbar.
'' Rosa guava, rosa grapefrukt och granatäpple är kombinationen av frukter som ger en härlig och fräsch smak. ''


Ngn som har smakat den?
Är den god/äcklig/sådär?

Kommentarer
Postat av: sabina

hoppas du får en bra dag!

2009-07-17 @ 11:15:17
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se