jag vet inte vad jag ska skriva för rubrik.

vad ska man säga?
Skolan idag, hände inte så mkt mer än det ena å de andra.
Det roligaste var väl invalet i slutet då ( husmaskost )
Och som sagt e jag alex, becky å jeta de enda tjejerna där och sen e det nog ööhm, 10 killar tror jag? möjligtvis mer. Men iaf. de flesta från 3an? och någon från 1an
Så fick jag å becky trycka in oss i ett hörn pga. han, långemannen å han andra, haha(a) kan fortf inte namnen.
Jo, andre? andreas? och robin? Haha ja något i den stilen, snodde vår plats och glodde på oss med en smått retlig min. Så vi hade inget val att flytta. och sen var det han bigmama som liknar mammas ex. haha. ja.
Vad ska vi kalla han? jag vet faktisti nte vad han hette sebbe? jag vet inte. Han får heta typ Gorillan, han är stor som en iaf. asså nu menar jag inte fet, men jvla bigmama å bigmama muskler. ja skitsamma inte lönt att förklara jag kmr inte fram till det ändå. Så skulle han skrämma mig och becky. och satte den äggklockan vid oss å skulle låta den ringa å skrämma oss. Jovisst. han lyckades på becky. Amen liksom helt plötslig kollade de flesta mot oss utan att jag tänkte på det förrens efteråt. Och jag hör klockan ringa UTAN att reagera. Och ser becky hoppa till och skrika.
Jag och resten av killarna bara garva ihjäl. Och sen skulle de göra det på jeta å alex. men lyckades inte. ;d

Annars så har jag vart mega känslig idag, elr när jag kom hem igen. Jag fortsatte att sätta igång å läsa boken vi var tvugna å låna ' Räcker det om jag älskar dig? '     den e faktist bra. och jag har läst halva nu. om inte mer, ;d
Men iaf så kände jag att jag verkligen ville ha adam här, och då  menar jag det riktigt jvla mkt. han han han han :( Jag sa det och tyckte att nu måste vi ta tag i å träffas också för ja jag vill ju dt? Man kan inte va tsm hela livet utan å träffas. Så skrev jag att jag ville ha hnm här riktigt mkt å så, och bara känner hur tårarna pressas fram.
Jag vet inte vrf, men det e väl som jag verkligen behöver han här nu, någon gång. Så fort som möjligt. Och sen snackade vi om annat och ögonen torkades och jag fick koncentrera mig på det vi snackade på sen, OCH!


Nu kom syrran med 4 st kinder maxi, gissa om jag blev glad? Jag har inte ätit det på evigheter å jag äääälskar de, kinderägg som kindemaxi. samma sak. det e nog världens godaste choklad, seriöst ;) Och sen ja. nu kmr mamma in å berätta att de var hos moste å kusin å de. jag ville också meeeeeeeeeed. ju :(
aja. har inte mer å säga. pusss

VISSTE NI, att adam är det finaste, bästa jag har?
Och att jag älskar han mest i hela världen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se