jag vill bara att du ska veta...

inte för att vara jobbig elr något sånt i den stilen.
jag vill att du ska veta, att jag älskade dig mest i hela världen, och gör det fortfarande.
Vi planerade livet, framtiden, för fort förmodligen. Vi skulle gifta oss, älska varandra livet ut,
få våra efterlängtade barn, melody å albin,elr möjligtvis 48 barn. Att efter alla månader kunna å ligga tätt intill,
bara ligga där, veta att du är min och jag är din, få se varandra i ögonen, kunna säga till varandra
att vi älskar varandra. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Men du är fortfarande min hjälte, och det kmr du alltid vara.
Du räddade mig, och det kmr jag aldrig att glömma.
Jag önskade verkligen att det alltid skulle vara du och jag, vi två föralltid.
jag får väl helt enkelt börja drömma...

Kommentarer
Postat av: emelie

kunde du läsa hela utan att bli arg? hehe :o

2009-10-06 @ 08:42:30
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: emelie

boken gömda :o

2009-10-06 @ 17:26:32
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se