Nu ska ni få höra.

haha, för ungefär lite mer än ett år sedan.
Innan jag snackade med adam. Det var väl ungefär runt tiden då jag träffade malin.
Jag var helt stööööööööörtkär i naruto. ni vet? naruto? ja annars får ni söka på google.
Jag ville att Sasuke och Naruto skulle bli tsm. Jag tkt de var så jvla söta tsm!
Och jag blev själv kär i de. Asså, KÄR I EN JVLA TECKNAD GUBBE? hur går det ihop?
Okej, jag blev kanske inte kär, men jag riktigt jvla blev beroende och verkligen älskaaaa de.
och senare så var det gaaru som gällde å sånt, ;d Men iaf. Nu vet ni. Jag var kär. Jag gillade
nå jvla animegubbar O_O Visst det gör jag fortf. Fast. inte på samma vis. Haha.
De e väl bara serien jag gillar, ;) pfft.
puss♥ emmaadam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besök Gratis-Fashion.se





PointShop.se